life-begins-in-malmoe

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Niklas Herrström - 14 november 2009 21:53

Så!


Dagen började med att jag var för trött för att komma iväg vid den tid som jag ursprungligen tänkt mig. 

Därför landade jag i Malmö först runt 12, och lastade bara ur min stereo och gick sedan på "fönstershopping" i några möbel-/vintage-/60-talsbutiker :)


En fyrakulorsglass på Lilla glassfabriken senare så tog jag mig i kragen och lastade ur mina attiraljer och kliade mig därefter i skalpen och funderade kring vad jag sen skulle göra.


Följden av detta blev en resa till Hornbach=>Bauhaus=>K-Rauta=>ÖoB=>Bauhaus=>Ikea och därefter "middag" på BK "hemmavid".


In i lägenheten igen och skruva ihop köksbordet. 


Sen kom inspirationen!


Nu finns det mer klara visioner om vad jag ska ta mig för med lägenheten.


Härligt!


Nu har jag en plan inför morgondagen. 


Det blir tidigare uppstigande imorgon!

Av Niklas Herrström - 14 november 2009 09:51

Med nycklarna i min besittning ska jag äntligen även ta lägenheten i besittning. 


Nyckelknippan är ju en "mardröm" för en nyckelfetischist som jag. Okej, jag är det inte längre, men efter att ha strukturerat nycklar och låsscheman för drygt 2000 lägenheter så blir även jag skadad...


Låsbyte nästa ;)


Iväg till Malmö nu alltså!


  



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards