life-begins-in-malmoe

Alla inlägg den 30 december 2009

Av Niklas Herrström - 30 december 2009 22:49

Så här innan årets sista dag har jag avslutat ytterligare en liten del av arbetet i sovrummet;


Taket är målat.


Det gick faktiskt förhållandevis snabbt att måla. Dessutom förhållandevis smärtfritt. Med detta menar jag att min begynnande träningsvärk/utmattade muskler inte hade en negativ inverkan på min förmåga att måla, vilket så klart var väldigt skönt!


En anledning till att jag inte påbörjat, och avslutat, målandet tidigare, och inte renoverat särskilt flitigt heller, trots tre veckors semester, är att jag...*trumvirvel*...börjat träna. Fitness24seven.


Fördelar;

1. Träningssällskap

2. Nära jobbet

3. Billigt

4. En mer vältränad kropp


Nackdelar;

1. Träningsvärk


Träningsvärken kommer göra sig mer påmind imorgon, framförallt efter det Core-pass som klarades av idag. Mer träning imorgon! Som synes överväger fördelarna, vilket gör träningen mycket lättare att motivera i stunder av uppgivenhet och ointresse för träning. Nu har jag inte upplevt några sådana stunder ännu, och kommer säkerligen(???) inte att göra det heller.


Nyårsafton imorgon. Årets sista, och mest överskattade(?!), dag. 


Jag ska åtminstone göra som Barney Stinson och....Suit up!


Gott Nytt 2010!

Ovido - Quiz & Flashcards